مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: موسسات قرآنی اگر به هرکدام از مراکز سازمان زیبا‌سازی و یا سازمان‌های وابسته به شهرداری مراجعه کنند، هر کمکی که در حیطه کاری این سازمان‌‌ها باشد، به آنها ارائه می‌شود.

آمادگی سازمان زیباسازی برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی

به گزارش قدس آنلاین ،عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه این سازمان آمادگی دارد از تمامی امکاناتش برای مشارکت در فعالیت‌های دینی و قرآنی استفاده کند، گفت: موسسات قرآنی اگر به هرکدام از مراکز سازمان زیبا‌سازی و یا سازمان‌های وابسته به شهرداری مراجعه کنند، هر کمکی که در حیطه کاری این سازمان‌‌ها باشد، به آنها ارائه می‌شود. 

وی افزود: تلاش می‌کنیم کمک‌ها در حد مقدورات و درحدی که شرایط اجازه می‌دهد از حیث فضا‌‌سازی، تبلیغات و کمک به اجرای برنا‌مه‌های مؤسسات قرآنی باشد. ‌در سایر حوزه‌ها نیز ارائه خدمات به‌گونه‌ای است که برخی از موسسات قرآنی، درالقرآن‌ها و مراکزی که برای تبلیغات برنامه‌هایشان نیاز به کمک داشته باشند را حمایت خواهیم کرد.
علیزاده با بیان اینکه هم‌اکنون با خبرگزاری ایکنا در حال اجرای طرح نماد و المان قرآنی در سطح شهر تهران هستیم، گفت: آمادگی این را داریم در حوزه طراحی و ساخت المان‌های قرآنی ‌در حد وظایف سازمانی کمک‌هایی را به موسسات قرآنی داشته‌باشیم.
مدیرعامل‌سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران تصریح کرد: فضا‌های تبلیغات شهری فرصت مناسبی در انتشار مضامین قرآنی دارند، لذا در سازمان خود تلاش می‌کنیم این فعالیت‌ را با استفاده از پیام‌هایی در حوزه‌های اصلاح رفتار، اخلاق شهروندی و امثال آنها به صورت مستقیم و غیر مستقیم ترویج کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.